מעוניין לרכוש אבל...

מה זה WeShop ?

אתר WeShop המופעל ע"י טי.אל.וי שופס הינו פלטפורמה למכירות דרך האינטרנט המאפשרת לצרכן הישראלי לבצע רכישה הישר מספקים בסין, כך נחסכים פערי תיווך רבים בדרך כמו שינוע, אחסנה, סוכני מכירות, וכד' ולכן אנו יכולים להציע מוצרים במחירים אטרקטיביים ביותר לעומת מחירי מוצרים דומים ברכישה בארץ.

לאחר בחירת המוצר, ביצוע הזמנה ותשלום באופן מאובטח, פרטי הקונה יועברו ישירות אל הספק בחו"ל. שילוח המוצר ייעשה ישירות מהספק אל הקונה.

כל קנייה אשר מתבצעת באתר הינה בטכנולוגיית אבטחת מידע ותקנים מתקדמים ומובילים בעולם אבטחת טרנזקציות כספיות. הפרטים אשר איתם הינך מבצע את הרכישה אינם נשמרים במערכת ואינם מועברים לצד שלישי. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בדף סליקה מאובטח או באמצעות חשבון PayPal.

כל החבילות נשלחות באמצעות שילוח בינלאומי זמן המשלוח הוא 7-35 ימי עסקים ממועד משלוח החבילה. בתקופות החגים הסיניים, במהלך חודש פברואר ובתקופת מבצעי יום הרווקים הסיניים, Black Friday ו- Cyber Monday ייתכנו עיכובים בזמני המשלוח.

כמובן, לאחר משלוח החבילה בפועל ע"י הספק, תקבלו במייל את מס' המעקב לחבילה. ניתן לעקוב אחר המשלוח, ע"י הזנת מס' המעקב בעמוד מעקב הזמנות.

לא ניתן להגיע לאסוף מאיתנו מאחר והמוצרים לא מוחזקים אצלנו במלאי אלא נשלחים אל הלקוח ישירות ע"י הספק.

רכשתי כבר

ביצעתי הזמנה באתר, האם אני יכול לבטל את ההזמנה ?

ניתן לבטל את ההזמנה כל עוד החבילה לא נשלחה בפועל ע"י הספק. ביטול לאחר משלוח החבילה, יוכל להעשות רק לאחר קבלת החבילה בפועל והחזרתה בדואר אל הספק ע"י הלקוח ועל חשבונו. במידה והינך מעוניין לבטל את ההזמנה, יש לפתוח פניה בשרות הלקוחות.

במידה והזמנת מוצר אך הוא לא הגיע, יש לעדכן אותנו בחלוף פרק זמן האספקה הנקוב בהזמנה. אנו נבצע החזר מלא לתשלום בחלוף 35 ימי עסקים ממועד משלוח החבילה בפועל.

במידה וחבילה עם מוצר אותו הזמנת מתקבלת פגומה או שישנו פגם או תקלה כל שהיא במוצר, יש לעדכן אותנו מיד עם קבלת החבילה. בהתאם לפרטי המקרה, אנו נדאג לזיכוי מלא של אמצעי התשלום, במקרים מסוימים תתבקשו להחזיר את המוצר באמצעות נק' השרות של חב' Boxit

אנו עובדים עם ספקים רבים בסין והמזרח הרחוק, לכן מקורם של המוצרים שהזמנת הוא לא מספק אחד ולכן ייתכן שכל מוצר יגיע בחבילה בודדת ובזמן שונה.

אף על פי שאתר WeShop הינו פלטפורמה המאפשרת רכישת מוצרים באמצעות ספקים מובלים, חשוב לנו לשמוע את דעתך בכל מקרה בו התרחשה תקלה או פגם בקבלת המוצר, במידה וישנם בעיות עם המוצר או המשלוח, או אפילו גם בשביל לתת מילה טובה, אנחנו כאן בשבילך במייל: [email protected]

לא הצלחת למצוא תשובה לשאלתך ? אנא פנה אל שרות הלקוחות בעמוד צור קשר