שרות לקוחות

צוות Weshop ישמח לעמוד לשרותך בכל שאלה, מידע לגבי מוצרים או עזרה בביצוע הזמנה.
ניתן למלא את טופס יצירת הקשר וצוות שרות הלקוחות המקצועי שלנו יטפל בפנייתכם תוך 24 שעות.
לנוחותכם, ניתן לפנות אלינו גם בדרכים הבאות:



נתקלת בבעיה כל שהיא?
לפני השארת פניה לצוות שרות הלקוחות, אנא נסה למצוא תשובה לשאלתך בעמוד ה- שאלות ותשובות

שאלות ותשובות
למעקב אחר המשלוח, אנא הזן את מס' המעקב שקיבלת לאחר ביצוע ההזמנה ולחץ על לחצן Track.
שים לב עשויים לחלוף מס’ ימים עד לעיבוד המידע והופעת נתוני המעקב עבור החבילה.
איתור החבילה לפי מס' המעקב שקיבלת

האזור האישי מיועד ללקוחות רשומים בלבד. 
האזור האישי מאפשר לכם לצפות בפרטי ההזמנות שביצעתם ולהתעדכן בסטטוס ההזמנות. באזור האישי תוכלו גם לשנות את פרטיכם האישיים.

החשבון שלי

לפניה אל שרות הלקוחות בנושא הזמנות קיימות, אנא מלא/י את הטופס הבא.
נא להזין את מס' ההזמנה ואת נושא הפנייה, צוות Weshop יבדוק את הפניה וישיב תוך 24 שעות לכל פניה.
במקרה של קבלת מוצר פגום, נא לצרף לפניה תמונה של המוצר.




טי.אל.וי שופס
ת.ד. 3955 פתח תקווה
טל. 051-5009129 (כיתבו לנו בווטסאפ)